Author Topic: PRIMA Games is shutting down  (Read 799 times)

Isabelle

  • Best girl. And dog. And definitely NOT deserving of the mostly *bleep* fanart she gets.
  • Shine Sprite
  • ******
  • Koops
  • The adorable, fluffy, 100% hug material Isabelle.
    • View Profile
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #20 on: November 11, 2018, 12:38:43 PM »
Yeah I think Mario Odyssey has a place with the enemies' official names somewhere.

I think.

Kirby and Dedede

  • Gourmet Rivals
  • Dry Bowser
  • ******
  • YoshiFlutterJump
    • View Profile
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #21 on: November 11, 2018, 01:19:59 PM »
Yeah I think Mario Odyssey has a place with the enemies' official names somewhere.

I think.
It has the Capture list, showing all the names for capturable enemies.  Not for non-capturable enemies, though.

Mario Party X

  • Party Cannon scheduled to make the soundtrack for the next game.
  • Donkey Kong
  • *******
  • LeftyGreenMario
  • R.I.P. Walkazo December 16, 1991 - March 27, 2016
    • View Profile
    • RationalWiki
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #22 on: November 11, 2018, 02:28:41 PM »
Now is the time for Nintendo to start not giving enemies any more names ever again, we weave names from our own fabric, and then Nintendo steals them for later and puts them in their overpriced licensed materials.

Baby Luigi

  • I was going to do a Metro theme for this month but meh.
  • Awards Committee
  • Mushroom Attendant
  • ***
  • 🇷🇺 Малыш Луиджи 🇷🇺 Тарелка бл🧀🧀🧀 сырная!!
    • View Profile
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #23 on: November 11, 2018, 05:56:42 PM »
Aw man, who else will write bios for Baby Luigi now?
RIP B. "Walkazo" Dalziel. December 16, 1991 to March 27, 2016.

Doc von Schmeltwick

  • Chain Chomp
  • ****
  • King of Klonks, bizarre dealer of the dark arts.
    • View Profile
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #24 on: November 11, 2018, 11:13:54 PM »
And do what, give 14 detailed paragraphs for a single game section?

Baby Luigi

  • I was going to do a Metro theme for this month but meh.
  • Awards Committee
  • Mushroom Attendant
  • ***
  • 🇷🇺 Малыш Луиджи 🇷🇺 Тарелка бл🧀🧀🧀 сырная!!
    • View Profile
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #25 on: November 12, 2018, 02:05:50 PM »
I'm still like, both "I'm so proud of myself" and "WTF have I've been thinking" for that.
RIP B. "Walkazo" Dalziel. December 16, 1991 to March 27, 2016.

Raphael the Raven

  • Not a Loon this time
  • King Bowser
  • *****
  • NanoRim
    • View Profile
    • DeviantArt
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #26 on: November 17, 2018, 09:27:27 PM »
I think I only have like three strategy guides: One for Super Mario 64 that has seen it's better days (the spine of the book went bad and now it's basically just being held together by a tacky piece of red duct tape) which I believe was done by Nintendo Power but I'm not sure, one for Pokemon Yellow which I am certain was done by PRIMA and one for Twilight Princess.

Gotta say it kinda makes me a little sad to see them go out of business.

Doc von Schmeltwick

  • Chain Chomp
  • ****
  • King of Klonks, bizarre dealer of the dark arts.
    • View Profile
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #27 on: November 17, 2018, 09:53:54 PM »
I have only one, and it was for Tri-Force Heroes. Kinda lack the drive to get those when you've used the wiki for years before actually owning any of the games for any given franchise.

Alex95

  • NIWA Nut
  • Wiki Administrator
  • Dry Bowser
  • ****
    • View Profile
    • Power Master Games
Re: PRIMA Games is shutting down
« Reply #28 on: November 17, 2018, 10:10:02 PM »
Only Primas I have are of Pokemon Black & White and Black 2 & White 2. I only have Black, so not very useful, but kind of cool.