Amazing Race: Mario Edition

MegaMario9910

I am... The Black Knight
Like the title says. I will start working on it later tonight.

Expect later...

Btw, Users can sign up to make cameos.
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
Sorry for double posting here. But, the sign ups can start now for cameos, or other things. I'm kinda still working on the story...

Just tell me, so I can START!
 

LuigiDude

Shy Guy
Could I ride A doomship please? I'd just stand at the side and record. You'd see me in cutscenes recording interviews (OMG Giant airship right behind you recording... Scary.) and in the air recording the races.
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
LuigiDude said:
Could I ride A doomship please? I'd just stand at the side and record. You'd see me in cutscenes recording interviews (OMG Giant airship right behind you recording... Scary.) and in the air recording the races.
Sure.

To make it scraier, make it the one from SMB3 (shoots cannonballs)... actually, I think I might do that.

As for some other things:

Mario & Luigi
Peach & Daisy
Wario & Waluigi
Diddy Kong & Dixie Kong
Yoshi & Birdo
Bowser & ????
DK & ????

More teams should be coming. As for Bowser's & DK's partners I'm not sure. Crossovers from DK, Yoshi, & Wario series are acceptable. If anybody has any idea who I should put for these two partners, tell me.
 

PaperStriker

I propose for the location going here.
MegaMario9910 said:
LuigiDude said:
Could I ride A doomship please? I'd just stand at the side and record. You'd see me in cutscenes recording interviews (OMG Giant airship right behind you recording... Scary.) and in the air recording the races.
Sure.

To make it scraier, make it the one from SMB3 (shoots cannonballs)... actually, I think I might do that.

As for some other things:

Mario & Luigi
Peach & Daisy
Wario & Waluigi
Diddy Kong & Dixie Kong
Yoshi & Birdo
Bowser & ????
DK & ????

More teams should be coming. As for Bowser's & DK's partners I'm not sure. Crossovers from DK, Yoshi, & Wario series are acceptable. If anybody has any idea who I should put for these two partners, tell me.
Bowser + Bowsy, which is Spanish for Bowser Jr. But Bowsy sounds so cute! <3
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
PaperStriker said:
MegaMario9910 said:
LuigiDude said:
Could I ride A doomship please? I'd just stand at the side and record. You'd see me in cutscenes recording interviews (OMG Giant airship right behind you recording... Scary.) and in the air recording the races.
Sure.

To make it scraier, make it the one from SMB3 (shoots cannonballs)... actually, I think I might do that.

As for some other things:

Mario & Luigi
Peach & Daisy
Wario & Waluigi
Diddy Kong & Dixie Kong
Yoshi & Birdo
Bowser & ????
DK & ????

More teams should be coming. As for Bowser's & DK's partners I'm not sure. Crossovers from DK, Yoshi, & Wario series are acceptable. If anybody has any idea who I should put for these two partners, tell me.
Bowser + Bowsy, which is Spanish for Bowser Jr. But Bowsy sounds so cute! <3
Bowsy? Dont liek it!
 

PaperStriker

I propose for the location going here.
MegaMario9910 said:
PaperStriker said:
MegaMario9910 said:
LuigiDude said:
Could I ride A doomship please? I'd just stand at the side and record. You'd see me in cutscenes recording interviews (OMG Giant airship right behind you recording... Scary.) and in the air recording the races.
Sure.

To make it scraier, make it the one from SMB3 (shoots cannonballs)... actually, I think I might do that.

As for some other things:

Mario & Luigi
Peach & Daisy
Wario & Waluigi
Diddy Kong & Dixie Kong
Yoshi & Birdo
Bowser & ????
DK & ????

More teams should be coming. As for Bowser's & DK's partners I'm not sure. Crossovers from DK, Yoshi, & Wario series are acceptable. If anybody has any idea who I should put for these two partners, tell me.
Bowser + Bowsy, which is Spanish for Bowser Jr. But Bowsy sounds so cute! <3
Bowsy? Dont liek it!
It's cute! <3
Bowsy!
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
PaperStriker said:
MegaMario9910 said:
PaperStriker said:
MegaMario9910 said:
LuigiDude said:
Could I ride A doomship please? I'd just stand at the side and record. You'd see me in cutscenes recording interviews (OMG Giant airship right behind you recording... Scary.) and in the air recording the races.
Sure.

To make it scraier, make it the one from SMB3 (shoots cannonballs)... actually, I think I might do that.

As for some other things:

Mario & Luigi
Peach & Daisy
Wario & Waluigi
Diddy Kong & Dixie Kong
Yoshi & Birdo
Bowser & ????
DK & ????

More teams should be coming. As for Bowser's & DK's partners I'm not sure. Crossovers from DK, Yoshi, & Wario series are acceptable. If anybody has any idea who I should put for these two partners, tell me.
Bowser + Bowsy, which is Spanish for Bowser Jr. But Bowsy sounds so cute! <3
Bowsy? Dont liek it!
It's cute! <3
Bowsy!
Still, it won't work. Bowser Jr. is best name, NOT BOWSY!
 

SiFi

Benjamin Judd
DK & DK Jr. Just like in Mario Tennis 64.
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
SiFi said:
DK & DK Jr. Just like in Mario Tennis 64.
Alright. That's gonna work then.

Koopa Troopa & Koopa Para-Troopa!

Alright. Its gonna start once a couple more users sign up to make cameos...
 

LuigiDude

Shy Guy
Goomboss and his goombas? (AKA The first boss from paper mario and his blue and red goomba goons)
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
LuigiDude said:
Goomboss and his goombas? (AKA The first boss from paper mario and his blue and red goomba goons)
...I'll do them too!
 

LuigiDude

Shy Guy
3 goombas in one? YAY!
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
LuigiDude said:
3 goombas in one? YAY!
Its gonna take some work figuring out how three goombas with Goomboss will work, but its GONNA!
 

LuigiDude

Shy Guy
No, Goomboss and his two goombas (red and blue)
 

LuigiDude

Shy Guy
http://www.mariowiki.com/images/thumb/1/1e/Goomboss.JPG/180px-Goomboss.JPG

DOUBLE POST

http://www.mariowiki.com/images/thumb/e/e5/RedandBlueGoombaAngry.PNG/180px-RedandBlueGoombaAngry.PNG
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
LuigiDude said:
http://www.mariowiki.com/images/thumb/1/1e/Goomboss.JPG/180px-Goomboss.JPG

DOUBLE POST

http://www.mariowiki.com/images/thumb/e/e5/RedandBlueGoombaAngry.PNG/180px-RedandBlueGoombaAngry.PNG
THAT RED & BLUE! I've seen them in the same shot somewhere. Me gonna try it!
 

LuigiDude

Shy Guy
Yay!

Also, They're on wiki those pics are XD
 

LuigiDude

Shy Guy
Please could I make a prequal?

If so:

Mario was sleeping lazily. "MAIL CALL!" Came a voice. Luigi came out. "Here's a invitation. I got one! It's for a kart race." Said Parakarry. "It popped up in the mail stack!" Luigi went to the garage and brought out his Green kart. (MK64) He found he blueprints in the back and took them out. He then copied it all out again, Adding an extra seat and red paint on the exhaust pipe. The next day they checked up on Parakarry. He had a kart that could fly.

DONE

Also, parakarry and that dude who owns the sorting office for racers?
 

MegaMario9910

I am... The Black Knight
LuigiDude said:
Please could I make a prequal?

If so:

Mario was sleeping lazily. "MAIL CALL!" Came a voice. Luigi came out. "Here's a invitation. I got one! It's for a kart race." Said Parakarry. "It popped up in the mail stack!" Luigi went to the garage and brought out his Green kart. (MK64) He found he blueprints in the back and took them out. He then copied it all out again, Adding an extra seat and red paint on the exhaust pipe. The next day they checked up on Parakarry. He had a kart that could fly.

DONE

Also, parakarry and that dude who owns the sorting office for racers?
Alright then. If you have more, post!
 

LuigiDude

Shy Guy
LOTSA RACERS

Iggy and Lemmy Koopa.
 
Top